kociak

kociak
Kociak Mojego Dziadka. Jest Taki Słodki

A To Moja Wiewiórka Ziemna Umarła 1 Marca 2010 roku :(

A To Moja Wiewiórka Ziemna Umarła  1 Marca 2010 roku :(
A To Moja Wiewiórka O Imieniu Skuter Umarła 1 Marca 2010 Roku

No moje dzieło xd...

No moje dzieło xd...
No To Wspulne Dzieło Moje i Koleżanki ;P

Pisałam Że Lubię Trampki Więc Proszzzz ;P

Pisałam Że Lubię Trampki Więc Proszzzz ;P
A to już sama rysowałam

sobota, 19 marca 2011

iCarly ;P

iCarly jest to program który możemy oglądać już od 2007 roku (oczywiście w języku angielskim),swoją premię miał w polsce 26 kwietnia 2009 roku.Główną role w serialu gra Miranda Casgrove jako Carly Shay. Opowiada o przygodach trójki przyjaciół 13-letniej Sam(Jennette McCurdy),Carly Shay (Miranda Casgrove) i Freddiego (Nathan Kress) którzy nagrywają własny program internetowy o nazwie iCarly. Carly mieszka ze swoim 26-letnim dziwacznym bratem, Spencerem ( Jerry Trainor ). Jest to serial o serialu. Jej brat Spencer jest szalonym artystą. Freddie to sąsiad Carly, który jest w niej szaleńczo zakochany,  a Sam to zwariowana asystentka i najlepsza przyjaciółka Carly.

A oto fotka Sam ( Jennette McCurdy ) :


Carly (Miranda Casgrove ) :
Freddie (Nathan Kress ) :

I starszy brat Carly, Spencer ( Jerry Trainor ) :



I jeszcze kilka fotek :












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten Rysunek Moja kUzynka Wrzuciła Do Neta

Ten Rysunek Moja kUzynka Wrzuciła Do Neta
A to mój szkic Miley Cyrus
Powered By Blogger

Witajcie Na Moim Blogu

Jeśli macie jakieś pytania związane ze mną lub moim blogiem piszcie w komentarzach.